I´m back!

Hej på er alla därute!

Nu är det söndag & det är väldigt grått & trist därute.
Har tänkt att jag ska tillåta mig själv till att ta en slappardag, det kan vara skönt ibland.

I fredags var jag på en förfest med 15 st tjejer och sen gick vi vidare ut på O´Learys där Scotts uppträdde. Det var en jättetrevlig kväll med trevligt sällskap & gott att dricka.
Men på O´Learys tar de in alldeles för mkt folk, det var så trångt att det knappt gick att dansa.

Igår var jag jättepigg när jag vaknade, kändes inte alls att man festade dagen innan så det kändes väldigt skönt.
Var ut till kyrkogården med en krans & tändeljus på min styvfars grav tillsammans med min dotter & min mamma.

Så igår var det min dotters tur att gå på O´learys där Lilla syster uppträdde, så jag var & hämtade hem henne & hennes kompis vid 02.30 inatt.

När min dotter har vaknat till liv så ska jag hjälpa henne att plugga lite teori, hon klarade av körningen i förra veckan, men måste göra om teoriprovet.

Nu ska jag lägga mig på soffan & se om det är nåt på dumburken att titta på.

Ha´en underbar söndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0