1-a Blogginlägget!!

Hej på er därute!
Nu har jag precis gjort klart min blogg, fast det kommer att komma lite justeringar framöver..om jag tycker om att blogga vill säga..:-)
Jag är en ensamstående mamma till 2 barn..eller barn är dem väl inte för dem är 18 och 19 år gamla. Min son som är 19år har precis flyttat till Linköping för att plugga där på Universitetet i 5år. Min dotter som är 18 år bor hos mig och går sista året på gymnasiet.

Min dag började att jag vaknade av min dotters väckarklocka vid 6.30, så jag gick upp strax efter för att börja min lediga fredag med att starta en tvättmaskin. Sedan blev det en kopp kaffe med 2st ostmackor för att kolla in lite nyheter på datorn som bl.a Aftonbladet, E-kuriren, Facebook och sen min dotters blogg.
Sen blev det en cigarett på det för att sedan fortsätta morgonen med att gå runt & damma överallt och sen dammsuga.

Satte mig igen vid datorn för att ta en kort paus innan jag skulle torka av golven...& här sitter jag nu kvar efter 2 timmar för att skapa en egen blogg.

Idag är det fredag och det blir nog en väldigt stillsam helg tror jag, skulle vilja gå ut & slå klackarna i taket, men som vanligt så är det ekonomin som styr...:-(

Jag arbetar på en industri och vi har fått gå ner i arbetstid 20% och 10% i lön, så vi är lediga på fredagar vilket är jätteskönt naturligtvis, men det är inte lika roligt när lönen kommer som ni kan förstå. Men jag har i varje fall ett arbete som jag är väldigt glad över.

Nej nu alla ni därute (om nån har hittat min blogg..:-D) så ska jag försöka att städa färdigt. Sen blir det duschen & till affären för att handla lite hårfärg & nåt gott till kvällen.

Kram på er & há en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Magdalena Rosén

Hej!

Alltid roligt med nya bloggar att följa, men sätt ut lite bilder på dig och barnen!!

Lycka till med bloggen.

2009-09-11 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0