Lugn kväll

Hej på er!

Här är det en lugn hemmakväll med dottern hemma. Vi har ätit klyftpotatis med fläskfilé, sen har vi lite chips till TV-n.
Kvällen har hittills avlöpt med Idol 2009 som är ett himla bra program där många bra talanger har tillfälle att få visa upp sig, men sen får man sig ett gott skratt emellanåt när det kommer dit personer som inte kan sjunga alls, men man måste ge dem en eloge för att dem bjuder på sig själva..
Har nyss tittat färdigt på det nya programmet kändisdjungeln, men det var inte direkt nåt program i min smak.

Så nu sitter dottern & jag i varsitt rum vid våra datorer (snacka om datanördar vi är) men vi har umgått s ett par timmar ikväll, man får vara glad för det för oftast är dörren till hennes rum stängt när hon är hemma...:-)

Jag fick reda på idag att ett dansband som jag tycker är bra kommer spela här i Eskilstuna nästa fredag, så jag blir lite sugen på att gå dit då. Brukar bara dansa till dansband då jag är på Ålandskryssning, men det händer inte så ofta nu för tiden.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen.

Sov gott på er därute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0