Tisdag!

Äntligen har snart tisdagen gått och det är jobbigaste & tråkigaste dagen i veckan.
Så nu är det 2 arbetsdagar kvar för den här veckan, och det känns j-kligt skönt..:-)
Har ätit & duschat så nu väntar jag på att Idol ska börja.

Jag kollade på Svenska Hollywoodfruar igår, Åh fy sjuttsingen vilka bimbos alltså särskilt Anna Anka (vilken bitch)
Men det är samtidigt roligt att se när dem gör bort sig i TV-n, så jag kommer nog att kolla de andra 2 avsnitten med.

Jag känner mig helt slut och känner mig så uttråkad med mitt liv, det händer aldrig nåt kul alls.
Sitter mest hemma & glor på den där dumburken i brist på annat.

Nu börjar Idol så nu säger jag God Natt till den som läser min s.k blogg...:-D

Kommentarer
Postat av: Ita

Haha, har inte sett Hollywoodfruar men dock några klipp och det räckte för mig. Håller med ... och man undrar ifall inte en endaste kunde säga till dem att de är liiiite pinsamma. Ha en skön söndag! /Vinkar Ita

2009-11-01 @ 11:11:12
URL: http://www.itadesign.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0