Vad ska hända idag?

Nu är det lördag och vad ska man hitta på idag då?
Har suttit vid datorn och försökt att tyda melodikrysset, men det gick inget vidare idag.
Jag ska väl ta mig in i duschen och sen blir det väl någon tur till någon av mina syskon på en fika, ska väl ringa till mor lilla och se om hon vill komma ut lite.

Min dotter ska ut & övningsköra min sin pappa idag, det närmar sig uppkörningen för henne så det gäller att ligga i & träna lite. Hon har kört rätt mycket med mig, men jag har en gammal Volvo och hennes pappa har en ny bil, så det är bra att träna med hans bil med.
Jag påminner henne varje dag om att plugga teorin, men det får jag tydligen sluta med för hon tycker jag tjatar och då får hon ingen lust alls.
Det är konstigt om man upprepar saker så tjatar man tycker dem, men det är ju bara att man bryr sig. Och jag har sagt det många gånger att det är bättre att ha föräldrar som bryr sig än att ha föräldrar som inte bryr sig.

Njut för fullt av dagen och skjut inget till morgondagen, för man vet aldrig vad som händer imorgon!!

Ni får ha en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0